Tramvaj přes Dolní Chabry. Jak bude vypadat nový profil vozovek, chodníků, zelených pásů a tramvajového tělesa?

V seriálu několika článků se snažíme zmínit nejzajímavější skutečnosti projektu tramvajové trasy přes Dolní Chabry. Dnes se podíváme, jak je v plánech počítáno s profilem ulice Ústecká. V podkladových materiálech je počítáno s několika místy, jejichž podoba je vždy specifická pro každý úsek trasy. Já zde uvedu s dovolením pouze tu část, která je na území Dolních Chaber.

Vzdálenost 0,5 km od vozovny Kobylisy. Přibližně v místě kliniky Gynem.
Vzdálenost 0,7 km od vozovny Kobylisy. Přibližně v místě bytového domu Ulčova, budoucí zastávka Kobyliská.
Vzdálenost 1,2 km od vozovny Kobylisy. Přibližně v místě křížení ulice Pod Křížem s Ústeckou.
Vzdálenost 1,4 km od vozovny Kobylisy. V místě plánované zastávky Prunéřovská.
Vzdálenost 2,4 km od vozovny Kobylisy. V místě, kde tramvaj opouští intravilán (zastavěnou oblast Dolních Chaber) za campem na Ústecké.

1 komentář u “Tramvaj přes Dolní Chabry. Jak bude vypadat nový profil vozovek, chodníků, zelených pásů a tramvajového tělesa?”

  1. Dobrý den,

    chtěl jsem jen dát zpětnou vazbu na cyklisticky pruh v návrhu.

    Byl bych rád, kdyby se město poučilo z chyb, které udělal Magistrát Hlavního města Prahy na Praze 6, ul. Evropská, kde do velkém provozu na ul. Evropská přidalo jízdní pruhy s integračním opatřením pro cyklisty a tam kde jsou tramvajové zastávky, tak nastávají velmi nebezpečné situace z důvodu zúžení jízdních pruhů.

    Silně nedoporučují mít pruhy s integračním opatřením pro cyklisty. Buď 1 jízdní pruh pro auta a 1 pro cyklisty nebo 2 jízdní pruhy pro auta a žádný pro cyklisty. Na Praze 6 jím to prostě nevyšlo a porušili zákonem stanovenou standardní šířku jízdních pruhů dle ČSN, zároveň zvýšili nebezpečné situace na běžném hustém provozu této ulici. Prosím neudělejme stejnou chybu i na Praze 8.

Napsat komentář